6 Mart 2015 Cuma

Yeni Temalı LoL Turnuvası Bir Şampiyon Sevdim’in Eşleşmeleri Belli Oldu

Bir Şampiyon Sevdim Eşleşmeleri Belli Oldu


League of Legends oyuncularının çok sevdikleri bir diğer League of Legends etkinliği olan temalı turnuvalara bir yenisi daha eklendi: Bir Şampiyon Sevdim. Yeni temalı turnuva olan Bir Şampiyon Sevdim çerçevesinde birbirleriyle yarışacak olan takımların eşleştirilmesi gerçekleştirildi. Sonsuz Uçurum haritasında, Dost Kazığı oyun modunda ve 5vs5 olarak oynanacak olan Bir Şampiyon Sevdim temalı turnuvasına katılan 15 takım birbirleriyle eşleşti. League of Legends oyuncularının da yakından takip ettikleri yeni temalı LoL turnuvası olan Bir Şampiyon Sevdim kapsamında yarışacak olan 15 takımın 1. ve 2. Round maçlarına League of Legends resmi internet sitesinden göz atabilirsiniz. Güncellenen League of Legends haberlerini sizlere iletmeye devam edeceğiz. LoL Riot Pin ihtiyacınızı Türkiye’nin en büyük oyun alışveriş sitesi olan DurmaPlay’den karşılayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder