25 Nisan 2015 Cumartesi

Blizzcon Kapsamında Düzenlenen Yardım Yemeğinin Biletleri Satışa Çıkıyor

Blizzcon Yardım Yemeği Biletleri



Silicon & Synapse dönemini de dahil ettiğimizde 1991 yılından bu yana oyun dünyasına birçok ünlü yapım ve seriyi kazandıran Kaliforniyalı ünlü video oyun geliştirme ve yayımlama şirketi Blizzard Entertainment 6-7 Kasım 2015 tarihinde düzenlenecek olan Blizzcon 2015 oyun fuarının arifesinde Orange Belediyesi Çocuk Hastanesi için düzenlediği yardım yemeğinin biletlerini satışa çıkarmaya hazırlanıyor. 5 Kasım 2015 Pazartesi günü Hilton Anaheim Hotel’de gerçekleştireceği ve Blizzard Entertainment cephesinden birçok programcının da katılacağı bu yardım yemeğinin biletleri 22 Nisan Çarşamba günü satışa çıkıyor. Yaklaşık 200 biletin 750$’dan satılacağı CHOC yardım yemeğine katılım nasıl olacağını, biletlerin hepsinin satılıp satılmayacağını ilerleyen günlerde göreceğiz. Blizzcon 2015 oyun fuarı 6-7 Kasım tarihlerinde Anaheim Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Detaylı bilgi ve rezervasyon için Blizzard Entertainment'a ait resmi kanalları ziyaret etmenizde fayda var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder