6 Mayıs 2015 Çarşamba

30 Nisan'dan 2 Mayıs'a Kadar Süren Smite Kostüm İndirimi Detayları

30 Nisan 2 Mayis Smite Kostüm Indirimi



Amerika’da 2005 yilinda Erez Goren ve Todd Harris öncülügünde kurulan ünlü video oyun sirketi Hi-Rez Studios liderliginde Unreal Engine 3 oyun motoru üzerinde gelistirilerek ücretsiz olarak (f2p) PC oyunculariyla bulusturulan popüler MOBA oyunu Smite oyuncularina yönelik düzenledigi indirimli kostüm satislarina hiz kesmeden devam ediyor. Hi-Rez Studios resmi internet sitesi üzerinden yapilan etkinlik duyurusu kapsaminda birbirinden sik 3 kostümün normal satis fiyati üzerinden kisa süreligine  %50 indirime girerek oyuncularla bulusmayi bekledigi belirtildi. Bu kapsamda bugün, 30 Nisan Persembe günü, baslayan ve 2 Mayis Cumartesi gününe kadar devam edecek olan indirimli kostüm satis etkinligi çerçevesinde Ms. Diagnosis, Space Monkey Hun Batz ve High Seas Sobek kostümleri %50 Gems indirimi ile oyuncularla bulusmayi bekliyor olacaklar. Bu 3 güzel kostüme ayni anda sahip olmayi isteyen oyuncular ise 700 Gems karsiliginda sahip olabilecekler. Smite kostüm alisverislerinizde harcayabileceginiz Smite Gems ihtiyacinizi DurmaPLAY’den en uygun fiyata karsilayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder