10 Mayıs 2015 Pazar

League of Legends Fnatic, TPA ve SKT T1 Kostüm Paketleri İndirimde

LoL Kostüm Paketleri Indirimde



League of Legends oyuncularini sevindirecek kostüm indirim haberleri gelmeye devam ediyor. Riot Games’in gelistirdigi ünlü MOBA oyunu League of Legends Samsung White kostümlerini bir an önce oyunculara bulusturmak için tüm sampiyonluk kostümlerini sandiktan çikarmis bulunuyor. Bu kapsamda TPA, Fnatic ve SKT T1 kostüm paketleri indirimli olarak kisa süreligini satisa çikmis bulunuyor. Dileyen League of Legends oyunculari bu kostüm paketlerine sampiyonlarla da beraber sahip olabilecekler. Kostümlerin paketsel olarak indirime girdigi gibi, normal fiyatlari üzerinden tek tek de alinabiliyor. SKT T1 Paketi’nin %25 indirimle 3290 RP, sampiyonlarla birlikte 6510 RP; TPA Paketi’nin %25 indirimle 2810 RP’nin sampiyonlarla birlikte 5355 RP; Fnatic Paketi’nin %25 indirimle 2810 RP, sampiyonlarla birlikte 5684 RP olarak satildigi bu kostüm paket indirimi 29 Mayis Cuma günü saat 09.59'a kadar sürecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder