27 Haziran 2014 Cuma

GRID Autosport’un Yayınlanması ile Birlikte Sunulacak Yamasının Boyutu Artıyor

grid autosport


 


 


Codemasters Racing tarafından 2013 yılının başından bu yana geliştirildiği belirtilen ve firmanın oyuna eklediği en büyük artı olarak nitelendirilen EGO Engine üzerinde gerçekleştirilen ilk yarış oyunu olma özelliğini taşıyacak olan GRID Autosport, herhangi bir aksilik yaşanmadığı takdirde 27 Haziran sabahında Avrupa bölgesindeki oyuncular tarafından kullanılmaya başlanabilecek. Oyunun şu an için bilgisayarlara ek olarak eski nesil konsollar olarak nitelendirilen Playstation 3 ve XBox 360 için sunulacağı kesinlik kazanmışken, her ne kadar Playstation 4 ve XBox One sebebi ile “ eski “ olarak adlandırılsalar da sahip olunan üst düzey teknolojiler sayesinde söz konusu konsolların da donanımlarından maksimum ölçüde faydalanılarak profesyonel anlamda gerçekçi bir yarış heyecanı tecrübesinin sunulması sağlanabilecek. Daha önce bu sayfalardan da duyurduğumuz üzere oyunun bilgisayarlara kurulum sürecinde beş gigabayt civarında bir güncellemenin de internet üzerinden kurulacağının açıklandığı GRID Autosport’da, bu güncellemenin boyutu bir miktar daha artış gösterecek gibi görünüyor. Her ne kadar resmi açıklama yapılmasa da ortada dolaşan bilgiler güncelleme veya yamanın altı ilâ yedi gigabayt arasında değiştiğini belirtmekteler. Bu güncellemelerin oyun içerisinde son anda belirlenen hatalardan ziyade grafiksel iyileştirmeler sebebi ile oluştuğu düşünülürken, bazı yapımlar gibi yayınlandıktan aylar sonra halen ufak boyutta pek çok güncelleme almak yerine sunumdan önce bu tarz köklü değişikliklerin yapılması da takdir ve beğeni kazanmakta.


 


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder