30 Haziran 2014 Pazartesi

Oculus Rift'in Yapımcısı, Saniyede Otuz Karelik Görüntü Sunan Oyun ve Konsolları Başarısız Olarak Nitelendirdi

oculus rift



 



 



İsminden ilk olarak 2011'de bahsettirmeye başlayan ve geride kalan üç senelik süre zarfında hayal dahi edilemeyecek bir hızda gelişerek geçtiğimiz günlerde de iki milyar dolarlık ücret ile Facebook tarafından satın alınan Oculus Rift, sanal gerçeklik gözlüğü ve cihazlarının bir anda tüm elektronik devleri tarafından üst düzeyde önemsenmesini de mümkün kılmış durumda. E3 fuarı içerisinde Linus Tech Tips kanalında çalışmalarını sürdüren sunucunun sorularını cevaplayan Oculus Rift takımından Paler Luckey, kendi cihazları da dahil olmak üzere tüm sanal gerçeklik gözlüklerinin saniyede en az altmış karelik görüntüyü sunması gerektiğini vurguladı. Bu durumla paralel olarak kullanılacak oyunların da altmış kare görüntüye erişilebilir durumda olması gerektiğini düşündüğünü belirten Luckey, günümüzün standartlarında otuz ilâ kırk beş FPS'yi tercih edenleri ise açıkça başarısız olmakta itham etti. Oculus Rift ve diğer sanal gerçeklik başlıkları hakkındaki tüm haberlere Durmaplay üzerinden hızlı, güvenli ve zahmetsiz biçimde ulaşabilirsiniz.



 



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder